REGULAMIN - WARSZTATY FOTO ADI

Warsztaty FOTO ADI Adrian Polok organizowane są przez podmiot FOTO ADI Adrian Polok, Osiedle Orłowiec 73/2 – Rydułtowy – NIP: 647-250-58-80. Niniejszy regulamin stanowi umowę pomiędzy Tobą – zwanym uczestnikiem warsztatów, a FOTO ADI Adrian Polok, zwanym dalej Organizatorem. Rezerwując warsztaty, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych warunków. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą umową prosimy o kontakt adrianpolokphotography@gmail.com
WARSZTATY
  1. W warsztatach FOTO ADI Adrian Polok nie mogą uczestniczyć fotografowie prowadzący szkolenia fotograficzne w tym w szczególności warsztaty fotografii dziecięcej i rodzinnej.

  2. Uczestnictwo w warsztatach związane jest z podpisaniem umowy zakazującej uczestnikowi warsztatów

    a. prowadzenia warsztatów fotografii dziecięcej i rodzinnych własnych lub na zlecenie osób lub podmiotów trzecich w formie stacjonarnej oraz online

    b. publikacji i / lub dystrybucji jakichkolwiek materiałów szkoleniowych o tematyce podejmowanej na warsztatach FOTO ADI Adrian Polok

    Zakaz obejmuje okres 2 lat od dnia warsztatów.

  3. Aby jak najlepiej wykorzystać warsztaty, należy przybyć na czas i uczestniczyć w każdej sesji. Jeśli nie możesz wziąć udziału w warsztatach lub części spotkania, powiadom nas telefonicznie +48 531 024 596 i e-mailem na adres adrianpolokphotography@gmail.com . Jeśli z powodu spóźnienia opuścisz całość lub część warsztatu nie przysługuje Ci zwrot pieniędzy czy obniżenie ceny.

  4. Organizator jest uprawniony do zmiany miejsca lub dokonania zmian w programie warsztatów. W mało prawdopodobnym przypadku wprowadzenia zmian wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o modyfikacjach tak szybko, jak to możliwe.

  5. Warsztaty fotograficzne służą zaznajamianiu się z technikami fotograficznymi i nie są wyjazdem turystycznym w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.

     

  6. Informacje zawarte na stronie internetowej firmy nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 kc, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.

     

  7. Warsztaty fotograficzne zaczynają się w miejscu i godzinie wskazanej w programie. Zajęcia odbywają się wg planu podanego na stronie internetowej, konkretnych warsztatów.

     

  8. Uczestnik ma obowiązek podporządkować się regulaminowi oraz instrukcjom organizatora w ramach prowadzonych zajęć.

Opłaty i anulowanie
  1. W momencie rezerwacji terminu na warsztaty, wymagana jest wpłata zadatku. Zadatek potwierdza Twoje miejsce na wybranych warsztatach fotograficznych. Niezależnie od okoliczności zadatek za warsztaty  NIE PODLEGA ZWROTOWI.

  2. Pozostała opłata za warsztaty (cena warsztatów pomniejszona o zadatek) jest płatna  do 7 dni przed datą rozpoczęcia kursu. Nieuiszczenie pozostałej części opłaty spowoduje utratę miejsca na warsztatach.

  3. Jeżeli opłaty nie zostaną uregulowane w terminie, Organizator będzie uprawniony do zwolnienia Twojego miejsca. 

  4. Zmiana terminu warsztatów  — Jeśli nie możesz uczestniczyć w kursie i powiadomisz nas na 2 tygodnie przed datą rozpoczęcia kursu, możesz:

    a) przenieść rezerwację na kolejne warsztaty

    b) sprzedać swoje miejsce zgodnie z wytycznymi i ograniczeniami dotyczącymi uczestników (w warsztatach nie mogą uczestniczyć fotografowie mieszkający i/lub prowadzący działalność w promieniu 40 km od studia FOTO ADI Adrian Polok, w warsztatach nie mogą uczestniczyć inni szkolący – prowadzący warsztaty fotografii dziecięcej i rodzinnej), aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

    Jeśli nie możesz sprzedać swojego miejsca, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy.

  5. Organizator może odwołać warsztaty w dowolnym momencie przed ich rozpoczęciem. W mało prawdopodobnym przypadku odwołania warsztatów Organizator powiadomi Cię o tym tak szybko, jak to możliwe, a opłacony zadatek zostanie zwrócony. Organizator nie zwraca kosztów podróży ani zakwaterowania w przypadku odwołania warsztatów. 

  6. Elementy każdego warsztatu (np.: sala, modele, prelegenci itp.) mogą ulec zmianie bez powiadomienia. W przypadku takich zmian nie zostaną przyznane żadne zwroty, chociaż postaramy się powiadomić Cię o zmianach jak najszybciej.  

  7. Prawo by odstąpić od umowy przysługuje w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do
    odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia podpisania umowy (przesłania formularza
    zgłoszenia). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, uczestnik powinien poinformować organizatora o swojej
    decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą/ faksem lub
    pocztą elektroniczną).

  8. Uczestnik przyjmuje do wiadomości , że z chwilą pełnego wykonania usługi straci prawo do odstąpienia od umowy.

Wykorzystanie obrazu i prywatność
  1. Uczestnikom nie wolno wykorzystywać zdjęć wykonanych w trakcie warsztatów w celach komercyjnych. Zgoda na wykorzystanie zdjęć obejmuje wyłącznie  wykorzystanie zdjęć na Twojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.  Zdjęcia nie mogą być wykorzystywane w czasopismach, na wystawach lub konkursach bez pozwolenia. Zdjęcia nie mogą być wykorzystywane do reklamowania sesji zdjęciowych, warsztatów lub produktów.

  2. Przyjmujesz do wiadomości, że poinformowaliśmy Cię, że żaden z uczestników warsztatów nie wydał zgody na komercyjne wykorzystanie jakichkolwiek zdjęć wykonanych podczas warsztatów i że możesz podlegać odpowiedzialności prawnej, jeśli wykorzystasz jakiekolwiek zdjęcia w celach komercyjnych.

  3. Publikując zdjęcia w mediach społecznościowych z warsztatów uczestnicy muszą wymienić i/lub oznaczyć stronę www.fotoadi.pl i/lub fanpage:https://www.facebook.com/fotoadifoto  czy https://www.instagram.com/fotoadifoto/ .

  4. Uczestnikom nie wolno w żadnym momencie filmować ani nagrywać warsztatów bez pozwolenia.

  5. Uczestnicy nie mogą przekazywać nie poddanych edycji zdjęć wykonanych podczas warsztatów modelkom uczestniczącym w warsztatach. 

  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykonania nagrań i dokumentacji fotograficznej z  warsztatów i może wykorzystywać takie nagrania do celów promocyjnych i/lub komercyjnych bez wymogu podpisanej zgody któregokolwiek z uczestników, zarejestrowanej na jakimkolwiek nośniku z zapisem cyfrowym.

  7. Wszelkie materiały szkoleniowe dostarczane uczestnikom nie mogą być edytowane, zmieniane, udostępniane, rozpowszechniane, publikowane online lub przekazywane, wypożyczane lub sprzedawane jakiejkolwiek osobie, w tym podmiotowi, firmie, organizacji charytatywnej, organizacji lub szkole w jakimkolwiek celu, bez wyraźnej pisemnej zgody Organizatora oraz uiszczenie wszelkich należnych opłat licencyjnych.

Odpowiedzialność
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody rzeczowe powstałe w wyniku zdarzeń mających miejsce na terenie  miejsca sesji plenerowej, w którym odbywają się warsztaty.

  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia osobistego. Prosimy o sprawdzenie i zabranie sprzętu fotograficznego i rzeczy osobistych po zakończeniu warsztatów. 

  3. Organizator ma prawo usunąć z warsztatów Uczestnika, który podczas warsztatów zachowuje się w sposób niekulturalny, niezgodny z powszechnie przyjętymi normami, w tym normami prawa, przeszkadzając innym lub prowadzącemu, uniemożliwiając lub utrudniając prowadzenie warsztatów, jak też stwarzając zagrożenia dla osób uczestniczących w warsztatach. Osoba taka może być usunięta z zajęć bez prawa do zwrotu wpłaconej opłaty za uczestnictwo.

  4. Uczestnik warsztatów fotograficznych dla swojego bezpieczeństwo powinien poinformować organizatora o wszelkich problemach zdrowotnych (jeśli występują).

     

  5. Uczestnikiem warsztatów fotograficznych może być wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoby niepełnoletnie, które ukończyły lat 16, mogą być uczestnikami warsztatów fotograficznych jedynie za zgodą rodziców lub prawnych opiekunów (pisemna zgoda).
Reklamacje
  1. Uczestnik warsztatów fotograficznych ma prawo do składania reklamacji warsztatów, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z oferta oraz ustalonymi zasadami.

  2. Reklamacje dot. warsztatów fotograficznych powinna zostać złożona w formie pisemnej na później w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeśli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu 14 dni od dnia zakończenia szkolenia.

  4. Organizator ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.

  5. W przypadku uznania reklamacji organizator warsztatów zaproponuje jedna z poniższych
    metod rekompensaty
    a. zniżka 15% na kolejne warsztaty
    b. ponowną realizację warsztatów w innym terminie wskazanym przez organizatora
    c. dodatkowa formę szkolenia w postaci lekcji internetowych uzupełniających
    d. dostarczenie dodatkowych materiałów szkoleniowych fizycznych bądź
    elektronicznych 

dane osobowe
  1. Uczestnik zgadza się na nieodpłatne utrwalenie oraz publikację swojego wizerunku na fotografiach oraz filmach powstałych podczas warsztatów fotograficznych FOTO ADI Adrian Polok na których jest obecny, celach marketingowy i promocyjnych.

  2. Uczestnik warsztatów wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora. Jednocześnie ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich modyfikowania.